قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

سر دسته مرغان مهاجر هستی
پیغمبری و همیشه کافر هستی
محکوم به عاشق شدنی بیچاره
تنها به گناه اینکه شاعر هستی

محمد قره باغی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

ای پرنده محاجر ای پر از شهوت رفتن
فاصله قد یه دنیاست بین دستای تو تا من

مهدی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

این مطلب از طرف یکی ار دوستانم برای من نقل شده ایشون تعریف می کرد که یک ماه پیش برای من ایمیلی اومد که می گفت HDTV، مدیا پلیر، موبایل و... رایگان.
من اول باور نکردم ولی رفتم ثبت نام کردم و عضو شدم و گزینه گوشی رو انتخاب کردم.
جالبه دیروز یه گوشی برام اومد. به خاطر همین به شما هم توصیه میکنم یه سری بزنین و حتما عضو بشین.
اومدن گوشی من حدود 3 هفته طول کشید. گوشی که من انتخاب کرده بودم آیفون 16 گیگ بود .خیلی عجیبه ولی خوشبختانه صحت داره. رایگانه و به نظر من که هیچ ضرری نداره. عضویتش هم 10 دقیقه بیشتر طول نمیکشه.
این که چرا این شرکت هدایای مجانی میده! این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی باشه که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی میشود. در واقع برای آنهاتبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات تلویزیونی است. شما فقط با زیر مجموعه گیری میتوانید موبایل، کنسول بازی،mp3 player و ... دریافت کنید.
عضو گیری هم فقط از طریق ثبت نام تو سایت صورت میگیره نه پولیه نه گلدکویسته نه خطر داره، هیچی نیست فقط تبلیغاته.
برای شروع ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت زیر بشوید:
http://www.xpango.com?ref=92119982
چیزی را که می خواهید انتخاب کنید (گوشی، مدیاپلیر، کنسول بازی و...): برای انتخاب روی یکی از موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم- کلیک کنید.
سپس روی گزینه Sign up Now در بالای صفحه (عبارت سبز رنگ) کلیک کنید. یک صفحه باز می شود. در صفحه جدید فرم را پر کنید:
آدرس پستی خود به انگلیسی را درست بنویسید چون هدیه انتخابی شما به آدرستان ارسال خواهد شد
Free Gift: در این باکس هدیه خود را انتخاب کنید.
:Referral ID در این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید.
بغل عبارت Term and Condintion یک تیک بزنید.
توجه: اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد .
در انتهای کار روی REGISTER کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود.
چند دقیقه بعد به ایمیل شما نامه ای میایدبر روی لینک اول کلیک کنید.
توجه: از یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون اکانت شما ابطال می شود.
برای شروع ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.xpango.com?ref=92119982
موفق باشید

سارا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://setareman.blogsky.com


سلام
وبلاگ خوبی داری دوست عزیز می دونی وبلاگت معدن طلاست از این رو من برات یک پیشنهاد دارم که از فضای خالی وبلاگت برای هر کیلیک روزی 1000 ریال می گیری یعنی اگر شما روزی 10 کیلیک از طرف بازدید کننده گان داشته باشی 10000 ریال در روز درامد خواهی داشت پس برای اینکه بخواهی روزی بیشتر از این کلیک داشته باشی باید تعداد بازدید کنندگان سایتت را بالا ببری بلاگرهایی هستند که از یک وبلاگ ساده روزی دهها هزار تومان کسب درآمد دارند پس بهتر است شما نیز عجله کنید و تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید.
http://www.oxinads.com/?i=23837
بله دوست عزیز شما هم می توانید جزو خوش شانس ترین افراد باشید اگر عجله کنید. و این می تواند یک شروع کسب درآمد برایتان باشد. و اگر چنانچه برایتان در این مورد مشکلی پیش آمده در جریان بگذارید تا کمکتان کنم.
اگر پیشنهادم را پذیرفته باشی پس از ثبت نام و شروع به فعالیت برایم اطلاع بده تا راه پیروزی بیشتر را برایتان بنویسم.

با تشکر
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد