قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

ای غم نکند خدا تو باشی

وقتی نفس هایم یاریم نمی کند،دنیا پیش چشمانم سیاه می شود.......چقدر زندگی سخت می شود  وقتی حال همه از تو بهم بخورد حتی کسی که.......

چه حس ترسناکی است که فکرکنی مشکل روحی داری ویک جایی در انتهای روانت،یک جای روانت می لنگد....

وقتی می ایستی روبروی خیابان ورد شدن ماشین ها را نگاه می کنی وجرات نداری قدم برداری وآرزو می کنی کاش مسیر یکی از ماشین ها عوض شود و......

چقدر سخت است که شاهد شکسته شدن شخصیتی باشی که 5 سال در غربت ساختی اش..با گریه با رنج با مصیبت ....

چقدر سخت است است که فکر کنی بار تمام دنیا روی دوش توی تنها است واصلا همه چیز تقصیر تو است گوش کن،بخوان،ببین همه چیز تقصیر من است من جان سخت که نمی دانم کجای این دنیا ایستاده ام؟اصلاچرا هستم؟به کجای این هستی، این آدم ها بر می خورد اگر نباشم.....وقتی دلخوشی ام .....

وقتی قرار است هر روز غم تا زه ای بسازم وخودم ودیگران را آزار دهم....



وقتی      وقتی .......وقتی....خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  

به دادم برس



گویند خدا همیشه با ماست


ای غم نکند خدا تو باشی...






نظرات 8 + ارسال نظر
اسماعیل یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

گاهی عجیب خسته ام از آکواریوم
دندان سرخ کوسه مگر ساحلم شود
من سال هاست مُردم و باور نکردنی ست
آنکس که دوست داشتم اش قاتلم شود

مریم(زن ایرانی) یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

درود بر شما
وبلاگ من با عنوان"اهمیت زن در پیشگاه خدای یکتادر نگاه دکتر شریعتی"به روز شد.منتظر نظرات شما هستم.
پاینده و پیروز باشید[گل]

اسماء پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام اکرم جون من اسماء مقبلی هستم شاید منو یادت نیاد ولی تو سفر شلمجه با هم بودیم. دوست دارم بدونم الان کجایی چیکار میکنی؟ازدواج کردی دا نه/ارشد خوندی یا سر کاری؟کجا؟ منم رابری ام ولی جیرفت زندگی میکنم

سلام عزیز!۲هفته ای هست بامردرویاهام عقدکردم کارم خصوصی بود ولش کردم

baran چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.lierain.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارین. به منم سر بزنین خوشحال میشم.

به اتهام غزل جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://ghazalvare.blogsky.com

سلام خوبی
خواندمت زیبا بود
به روز شدی خبر بده
به روزم
منتظر...
سر بزن
به امید دیدار

بهرام خلیلی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.borhan1362.blogfa.com

سلام عزیز

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه عزیز
با غزلی بروزم و چشم براهت

هستم اگر با کشف من "رازی" کنی خود را
مستی نه از خاصیت ِ الکل که از درد است

سبز بمان[گل]

عرفان جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

جالب بود

من یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او
داد رسوایی من شهرت زیبایی او
بسکه دادم همه جا شرح دلارایی او
شهر پرگشت ز غوغای تماشایی او
این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد
کی سر برگ من بی سر و سامان دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد