قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

حالم بد است، حوصله‌ام روبه‌راه نیست

حالم بد است، حوصله‌ام روبه‌راه نیست


یک عمر با خیال تو بودن صلاح نیست



دارد کلافه می‌شود از دست هر چه «تو»ست



شاعر؛ که گاه فکر دلش هست و گاه نیست



باید که کوه بار غمم را به دوش خود ...



فکر تنت برای تنم جان‌پناه نیست



این خوشه‌های وحشی انگور در رگم



می‌جوشد آن‌چنان که بفهمم گناه نیست -



این دختری که مرتکبش می‌شوم هنوز



این دختری که فعل مرا پا به ماه نیست



از بس که در تفأل من مریمی نبود




هی فکر می‌کنم که خدا هم گواه نیست -



من عاشقم و در تنم انگار جاری است



یک مشت شب که حال و هوایش سیاه نیست



مریم! نگات وزن تنم را به هم زده



با من برقص، وزن تو که اشتباه نیست؛
**
مریم! برقص، قافیه‌ها را به هم بریز



این شعر مست بی سر و پا را به هم بریز



من را خلاف قصه‌ی تاریخ زنده کن



در این سکانس نقش خدا را به هم بریز



باید دوباره از شب اول شروع کرد



تقدیر را بکوب و قضا را به هم بریز



بی تو غزل نمی‌شود این شعر لعنتی



در آن برقص! قافیه‌ها را به هم بریز ...



**
دارم برای زن شدنت نقشه می‌کشم



ای مریمی که زن شدنت هم صلاح نیست!



گم می‌شوی درون من و ... من درون تو ...



گم می‌شوم درون تو ... این‌ها گناه نیست!



حالا بخواب مادر انجیل‌های من



با این پسر بکارت تو افتضاح نیست!!



مریم! زمین به دور سرم چرخ می خورد



حالم بد است ... حوصله‌ام روبه‌راه نیست ...



اسماعیل موسوی

نظرات 7 + ارسال نظر
فائزه دارابی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://faezedarabi.blogfa.com

سلام...
خانومی...این کدت کار نمیکنه...من میتونم همشو کپی کنم...تازه با یه shift+a میتونم همشو کپی کنم اگرم کار کنه!
اگه دوس داشتی قالبتو از نو عوض کن من کد بستن کلیک راست رو دارم خواستی واست ایمیل میکنم.

فائزه دارابی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://faezedarabi.blogfa.com

سلام خانومی...
تمام کلیک راست و چپت بسته شده...آره کار میکنه.

سلام.عزیز ممنونم.............

حسن بلبلی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما
خوبین
در پناه اهل بیت عصمت و طهارت و نور باشین ان شا الله
التماس دعا

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]... اللهم عجل لولیک الفرج ...[قلب][قلب]
[قلب][قلب] .و جعلنا من اعوانه و انصاره .[قلب][قلب]
[قلب][قلب] . و المستشهدین بین یدیه .[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و ذابین عنه
و المسارعین الیه فی قضا حوائجه
و الممتسلین لاوامره
و المحامین عنه
و السابقین الی ارادته
و المستشهدین بین یدیه
و من الله توفیق
یاعلی

حسن بلبلی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما
خوبین
ممنونم بانو اکرم مهدی پور از دعوت تون
بسیار عالی
طیب الله
در پناه اهل بیت عصمت و طهارت و نور باشین ان شا الله
التماس دعا

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]... اللهم عجل لولیک الفرج ...[قلب][قلب]
[قلب][قلب] .و جعلنا من اعوانه و انصاره .[قلب][قلب]
[قلب][قلب] . و المستشهدین بین یدیه .[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و ذابین عنه
و المسارعین الیه فی قضا حوائجه
و الممتسلین لاوامره
و المحامین عنه
و السابقین الی ارادته
و المستشهدین بین یدیه
و من الله توفیق
یاعلی

کوچه باغ چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://koochebagh.blogfa.com

درود دوست عزیز

بهرام خلیلی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.borhan1362.blogfa.com

سلام عزیز

درود همه زیبا بودند

سبز بمان

رضا اسمخانی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://yekrobbeyek.blogfa.com

یک استکان برای تو لبخند میزنم......
به روزم و چشم به نگاهتان

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد