قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

این سرزمین هرشب روی سرِ زنی خراب می شود

من یک موجود مقدسم.  

نه از آنها که در گنجه قایمشان میکنی 

فروشی هم نیستم 

از آنهایی که صورتهایشان را نقاشی میکنند 

برای جذب مشتری 

کارگر بی مزد خانه نیستم  

که تمام روز بدنم بوی پیاز بدهد  

وشب برایم تصمیم بگیرند از کجا شروع کنند 

بی هیچ میلی در من 

انهایی که باید باشند تا بقیه راحت باشند 

حتی اگر این کدبانو باشد 

زن من اینطور نیست 

فداکار است اما فدا نمیشود 

عاشق است اما بازیچه نمیشود 

محکم است اما بی احساس نمیشود 

آزاد است اما زنانگی اش را اجاره نمیدهد 

"هرچند این سرزمین 

هرشب

روی سرِ زنی خراب می شود 

که زنانگی اش را 

به اجاره نمی دهد !"

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

سلام
دو پست آخر رو خوندم و باید اعتراف کنم قلمتون خیلی رساست اونقدر که احساس کردم تمام این کلمات رو با فریاد نوشتید .
هر چند این سرزمین هر شب روی سر زنی خراب می شود که ...
بی ریا واقعا زیبا بود .
موفق باشید و امیدوارم روی خوش زندگی رو خیلی زود ببینید

نورا لک چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.ghasambeghalam.parsiblog.com

سلام دختر خوب خوبی؟
کار خودته؟
شروعش خوب بود اما به این مصرع ها که رسید //کارگر بی مزد خانه نیستم...وشب برایم تصمیم بگیرند از کجا شروع کنند ...زن من اینطور نیست ...فداکار است اما فدا نمیشود ...// روی منبر رفتن است و الکی داد و بیداد کردن.خب یکباره مانیفست فیمینیست نوین بده خیال خودتو مخاطبت را راحت کن.
قراره شعر بگی یا شعار بدی؟
کاش همه ی شعر را مثل بند های اول و آخر ادامه می دادی.

ali یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.afms.blogfa.com

_______@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@اپممممممممممممم
.... ?؟.... .... ?؟.... .... ?؟.... .... ?؟....
•:*¨`*:• •:*¨`*:• •:*¨`*:• •:*¨`*:• •:*¨`*:• •:*¨`*:• 【ツ】
وبلاگ قشنگی هست فقط قالبش روعوض کن اگه مایل به تبادل لینک هستی خبری بده که دروبلاگ خودم لینک کنم وبتو بهم سربزن منتظر بای

مریم حقیقت چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://haghighat2058.persianblog.ir

هوالعلی

سلام دوست

دلتنگم
مثل سکوت بین کلام های محبت
ودردهای من...
به روزم
با قولی که داده بودم
انتظارت را بارانیم
تاریکیم را چراغی مهمان میشوی؟

یاعلی

؟ شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.shahri89.blogfa.com

سلام مکافات خوبی؟میشناسی؟

کجایی؟خوش میگذره کم پیدایی؟
بازم زابلی؟
دانشگاه جدیدخوبه؟
عروس نشدی؟
زیادبه مخت فشار نیارنمیشناسی بیا وبم

یک نفر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

قشنگ بود ولی با نظر نوارا هم موافقم

م.مهدی پور شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام دوست.
با آسیاب های بادی به روزم[گل]

سلام دوست عریر مشتاق بودم به مهمانی وبتون بیام اما متاسفانه آدرسی نذاشتین.......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد