قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

در آستانه ۲۵ سالگی

بیست و چهار سال........

بار سنگین ِ رو دوشم  و این جاده ی بی مقصد .........

کمر خم شدم و زانو خم نکردم

بیست و چهار ایستگاه ...........

تنها من بودم و باری که هم قد شونه های من نبود

من بودم و تنها رفیق همرام

بزرگترین رفیق عالم ...........تنها من بودم و خدام !!!

حالا تو این جاده ای که تو آغوش این همه مه انتهاش ناپیداترینه

تنها یه دخترک مونده

دخترکی که هیچ سیب سرخی تو دستاش نیست..........

-خیلی راحت یا سخت ... نمیدونم !!! اما  در آستانه بیست و پنج ساله شدن هستم  ..........(نه به شهریوری که آمده ام دورم ونه نزدیک از بار غم ای مطلب رو نوشتم)

 

(آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

چارلی چاپلین...)

نظرات 1 + ارسال نظر
نورا لک شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.ghasambeghalam.parsiblog.com

سلام دختر خوب ۲۵ ساله شدی؟
مبارک باشه

؛ وقتی که من بیست و هفت بار خودم را
به دار
از دیوار
در سیگار
کشیده ام..... ؛(شعر و بیست و هفت فلسفه ای که کثیف- آبان۸۸ نورا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد