قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

من چجوریم؟

1.همشه خدا مثل .... درس نمیخونم!!!خودمم هیچ وقت نفهمیدم چرا؟؟؟شاید برگرده به این بعد شخصیتی ام که من به شدت موفقیت طلبم! ولی از راه های فرعیش افتاد؟


2.کلا آدم حساسی ام!رو حرف آدمها یا عکس العملاشون زیادی اندیشه میکنم!!!


3.حس کمک گرایی شدیدی دارم!با کمال میل تجربیات گذشتمو در اختیار دیگران میذارم!حتی غریبه ها!

4.قلمم خیلی برام مقدسه!!!تنها چیزی که باعث میشه خودمو گم نکنم همین نوشتنه!


5.کمی تا قسمتی لوس و وابسته ام!!! به همین علت همیشه دعام این بوده : خدایا به من استقلال و آزادی عنایت بفرما!


6.در ظاهر و جاهای رسمی بسیار متین و وارسته عمل میکنم!اما تو خلوت یک بلایی میشم که نگو!!!


7.در ترفند سنگین پاچه خواری  گواهی ایزو 9009 دارم!!!!!


8.از بحث و گفتمان های دوستانه به شدت استقبال میکنم!(عاشق اظهار عقیده ام)


9.به روابط اجتماعی زیاد اهمیت میدم!وحی منزل اومده که از بقال سر گوچه گرفته تا رئیس دانشگاه باید سلام و احوالپرسی کنم!!!


10.به احساسات آدمی خیلی اهمیت میدم! دوستامو از صمیم قلب دوست دارم!!کلا ذهنیتم اینه که همه چیز رو بر مبنای عشق و دوستی بگذارم!مگر اینکه ازشون بی وفایی یا بی معرفتی ببینم!
نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.goro.orq.ir

به امید روزی که همیشه دوست داشتنی تر از هر دیروزی باشی.

سعدی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

خیلی جالب بود ... واقعا شخصیت بانمکی هم داری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد