قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

مشکی ترین ستاره‌ی شب هاست چشم تو

مشکی ترین ستاره‌ی شب هاست چشم تو 

 

شاید خسوف کامل دنیاست چشم تو     

 

ضرب الاجل برای تمام غزال هاست    

 

از بس که دلبرانه و زیباست چشم تو  

  

معصوم و سر به زیر صدایش نمی‌چکد  

 

آری متین و ساکت و آقاست چشم تو 

 

حرفی است نو تر از همه‌ی شعرهای من 

 

چون اولین سروده‌ی نیماست چشم تو 

 

می خواهمت درست مرا آن چنان که تو 

 

من دوست دارمت وَ مرا خواست چشم تو 

 

یک لحظه باش ؛ پلک نزن گوش کن به من 

 

اصلاً نه من نه تو همه‌ی ماست چشم تو 

 

محمد ارثی زاد

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://yasersat.blogsky.com

باسلام وبلاگ خوبی داری برای کسب اخرین اخبار از ماهواره و رسیور به وبلاگ ما بیا
اگرم مایل به تبادل لینک هستی منو با نام ماهواره ۰۱ لینک کن بنویس با چه اسمی لینکت کنم تا اسمتو تولینکام بذارم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد